Sunday, February 16, 2014

Suplemen...

SuperMama take Super Suplemen

Salam..
Sebelum ni, saya ada post berkaitan wife saya yg amat super kehidupannya..
Menjadi engineer di tempat kerja, n suri rumah apabila berada di rumah...

So, skarang saya ingin share super suplemen yg dia ambil...

SHAKLEE

Isteri saya mula ambil shaklee ni apabila lahirnya putera kami
Ahmad Thaqif Anas
Demi untuk memberikan breastfeed kepada putera ini


Isteri saya pada mulanya mempunyai masalah kurang susu badan..
Setelah pelbagai petua org2 tua diamalkan tp tidak berkesan
So, ada seorang kawannya yg cadangkan utk cuba
Alhamdulillah lepas ambil alfalfa nampak ada pertambahan kuantiti susu..

So..saya sebagai suami yg memahami n papa yg penyayang
Maka, terus la support setiap pengambilan super suplemen ni
Sebab saya lihat wife saya memang stay bertenaga n maintain comel..

Sebab sekarang..
Wife saya dh mula suggestkn kat ramai kwn2 n saudara mara berkenaan kebaikan shaklee

Saya dh janji kpd diri saya sendiri utk support isteri saya 
Dlm menyebarkan empire shaklee nya...

*ps: yg lagi penting n best, aktiviti malam lebih mengancam walaupun dah anak 1..mcm baru...hehehe...
(Maaf, tercensored sikit)

No comments:

Post a Comment