Friday, February 14, 2014

Super Mama

Super Mama aka Super wife

Sekadar ingin berkongsi...

Ini adalah cerita sebenar..
Benar-benar berlaku dlm hidup saya
Melibatkan isteri saya n diri saya sendiri...

Begini kisahnya...
 Wife saya adalah seorang ibu n isteri yg sentiasa berusaha melengkapi hidup org tersayang...
Menjadi seorang Engineer di tempat kejenya n seorang suri rumah
Memerlukan beliau utk terus cergas bertenaga...
So, dia memerlukan makanan tambahan @ suplement bg mengekalkan kecergasan..



Bertuah x anda apabila bangun setiap pg:
 -sarapan telah tersedia..
 -air nescafe telah terhidang
 -baju kerja telah siap digosok
 -bekal makanan anda n anak anda dk rumah pengasuh telah siap dibuat
Bertuah kan..
Itulah yg saya rasakan...

Saya akui isteri saya sebagai anak sulung dlm keluarganya telah terbiasa dgn tugas2 ini..
Tapi, tanpa semangat n perasaan cinta pasti semua ini x kn berlaku..

Tidak lupa, selain semangat ini, isteri saya memberitahu semenjak amik suplemen ni..
Dia lebih bertenaga, kurang sakit2 badan n rasa cergas sentiasa..
( saya pun ada perasan benda ni tapi diam saja, hanya tumpang bangga dlm hati je)

Kini, dia bersemangat pulak nk promote kat kwn2 berkenaan suplemen ni...

Nantikan kupasan lanjut suplemen ini dlm next posting saya...

No comments:

Post a Comment