Friday, June 28, 2013

Rezeki Allah..

Passive Income

Alhamdulillah

mesti semua orang dah tahu kan apa tu passive income..
so..
x payah lah kan saya nak cerita apa2
lagi pun, saya bukan arif sangat berkenaan perkara ni
cuma yang saya tahu..
income yang kita dapat tanpa buat kerja teruk2
n
 bukan rutin harian kita pun

yang saya nak share ari nie 
apa yang saya anggap passive income saya
walaupun x se-gah n sehebat mana
tapi yang penting..
SYUKUR..ALHAMDULILLAH..

inilah rezeki yang saya dapat dari aktiviti sharing 
iklan, ads, campaign n apa sahaja yang diminta oleh 8Share nie..
itu sahaja..
simple tapi ada hasil

  • RM6.20Total
    Earnings
  • 127Specials
    Shared
  • 6Total
    Unique Visits
  • 465Contribution
    Points (CP)
  • 0Successful
    Referral

walaupun blum boleh cashout tapi saya akan usaha lagi sampai achieve target
RM50 
untuk cashout..

Doa-doa kan ye..

No comments:

Post a Comment