Tuesday, January 17, 2012

Demam!!! Oh Demam!!!

Demam!!! Demam!!!

Kesian isteri saya yang tercinta..
Mrs Azazee

diserang demam mengejut malam Sabtu lepas..
tanpa sebab..
nak kata main hujan, x de pun..
nak kat main panas, x jugak..
x tau la kenapa sebenarnya..
(x kan lah sebab main badminton petang tu kot)

hari Ahad petang
saya pun bawak g Klinik panel Sony
iaitu...
Klinik Rakan Medik
(Seksyen 4 tambahan, Bandar Baru Bangi)
suhu badan 38 C
diberi 4 ubat n MC..
n balik..

tapi malam masih x lega gak..
saya mengambil keputusan untuk menjadi hero
dengan mencari
.....
Kool Fever

lepas pakai okay lah sikit..

esok pagi masih x lega gak..

ptg tu gak saya bawak cinta hati saya nie utk jumpa Dr lagi skali..
di Klinik yang sama tapi Dr. lain..

tukar ubat lain..
dia cakap
"Ubat semalam x cukup kuat, ari nie saya bagi yang kuat sikit"

memang cukup kuat lah..

sebab lepas makan x lama isteri saya ngantuk
n terus tido..

bgn pagi pun rasa segar sikit berbanding semalam..

Alhamdulillah..

Terima Kasih Kool Fever, n Terima Kasih Dr. yang Bagi Ubat lagi Kuat dari Semalam..

p/s: saya terpaksa meng EL kan diri saya sebab menjaga isteri yang kurang sihat..
kerana
'SAYA SAYANG ISTERI SAYA' 

No comments:

Post a Comment