Monday, June 6, 2011

KaraK

tanggal Ahad lalu, 
aku n cinta hatiku pergi berdatin'2 kat Alamanda, Putrajaya..
kitorang pegi la bernonton..
(aktiviti biasa kitorang kalau kat Alamanda nie..)

dh beratur panjang2,kitorang pun pilih la cerita..
mula2 nk aku plan nk berjiwang ngn citer Nur Kasih tapi penuh la plak..
nk tgk citer KungFu Panda 2 pn penuh gak..
so, pilihan terakhir adalah KaraK
utk 2 orang..
Cinema 1
seat D21 & D22
sementara menuggu tue kami pun g pusing2 dlm Alamanda nie..
n menunggu dan terus menunggu..
 

 
                       Romantikkan kitorang..
jgn jeles..
pasangan yg memasuki usia 6 bulan perkahwinan..

tepat kul 5 pm kitorang pun masuk..
kat 
GSC Alamanda, Putrajaya

cerita yang akhirnya menjadi pilihan

so, lebih kurang 1 jam setengah
melayan jeritan pelakon citer tue..
kitorang pun kuar..

so,
pada aku citer nie x cukup nk menyeramkan la..
awal2 tue jek..
nk2 time dia tanya
"Incik, nampak anak saya x encik"

lepas tue suma nya adalah jeritan 

yg paling x tahan aku sendiri leh gelak..

pelik..pelik..

so far, ok lah..

next show:
KL Gangster
Transformer: Dark of the Moon

No comments:

Post a Comment