kenapa lah suma barang pun nk naik je ye.
selepas ramai org lega Ron'95 x jadi naik..
skang,
tarif elektrik pulak nk naik..
tp pengumuman nya kena tunggu Buletin Utama hari Isnin 30/5/2011..
yg officiallnya la..
tp ramai dh tau yg memang akan naik..
sbb kat TV asyk tunjuk iklan suruh jimatkn elektrik je..
nk ajar orang berjimat kot...
dari sumber yg boleh dipercayai
dalam tue, siap mention dalam tempoh 18 bulan mcm2 brng yg naik..
apa la masalahnya asyik naik je nie..
bila la nak turun agaknya ye..
Monday, May 30, 2011
Sunday, May 29, 2011
hepi belated besday..to ME (2)
bersambung dari part 1...
dh potong,bleh la makan
siang dh pegi makan2..
mlm isteri ku nk blanja kek lak..
dia cakap
'x complete la bang klu xde kek'
so,
dia pun pergi la membeli slices kt Secret Recipe
n
nk dimakan kat umah..
mlm tue lepas rehat2 akibat kepenatan pegi makan n berbelanja..
dia pun bwk kuar kek yg nk dimakan bersama tue..
walaupun kecik,kena gak potong..
![]() |
| guna sudu pun boleh.. |
![]() |
| suap utk diri sendiri dlu |
![]() |
| bru suap utk org tersayang |
lepas tue..
![]() |
| romantik x kitorng |
bru mkan sama2..
Dulu, Kini & Selamanya...
An Everlasting Love
selang 2 ari,kitorang balik kg n cinta saya nie beli lagi kek..
nk kena potong lagi..
(tp xde gmbr ar nk share,klu ada nnt bru leh dishare)
hepi belated besday..to ME (1)
Selamat Hari Lahir Sayang..
ucapan yang diberi kat aku oleh isteriku yg tercinta
sempena Hari Lahir ku yang ke 2_..
Shhh...rahsia!!!
pada tanggal 26 Mei..
so, kitorang pun pegi la celebrate lepas sayangku balik kerja
di mana?
guess?
![]() |
| tapi bukan itu menu yg kitorang makan.. |
![]() |
| chicken garden caesar tangy chicken triple passion jewel treasure |
nyum..nyum..
mcm sedap jek...
n diakui ayam nya adalah yg TERBAEK!!!
sambil menunggu makanan..
sempat la cinta hatiku nie bagi birthday kad..
dh tukar title..
sebelum nie..dear..
skang..husband..
laen plak rasanya..
![]() |
| kad yg diterima.. Husband tau.. |
sesi makan + minum
sudah mesti kat sini kena ada Muffin..
Coklat n Vanilla menjadi pilihan..
Vanilla sedap sikit ar..
![]() |
| yg nie Muffin coklat.. saya yg pilih |
dh siap suma..
![]() |
| xpe sayang.. biar besday boy bayar |
sebelum pulang..
pesanan dari penaja
![]() |
| yg penting adlah sihat.. |
new experience in new life
as Husband to a Wife
Thursday, May 26, 2011
say hi!!!to Says.my
sedang saya mengupdate blog sendiri..
terperasan lak ngn 1 pengomen
cik nonon787
nie blog ada ada aje dia
saya pun saja pegi berblog walking ke sana..
n luckily saya terbaca la entry
Cara Buat Duit dengan Says.my
saya bab buat duit nie memang laju je
sbab duit sendiri x ramai kan..
kena la cari duit tempat lain lak..
n saya pun pegi la ke
Says.my nie..
menarik n agak mudah ar nk gain profit kn..
so, saya pun join la
mana la tau boleh membantu menebalkan poket yang dh makin tipis nie..
sapa2 yang nak join pun bleh..
sapa join bleh promo iklan n dapat upah..
Wednesday, May 25, 2011
mohon TUKar nama
o...Mama dunia dh TerBalik..
oh Mama..dunia dh TerBalik..
apa la nk jadik zaman skang nie..
makin menjadi2 isu yang ada..
kat dalam negara kita sendiri pun x lepas isu cam nie..
kenapa nak tukar.
ingat senang ke mak ayah, ummi abi, mama papa cari nama yang indah untuk putera nya..
bila dh matang, n boleh buat keputusan sendiri,
nk tukar nama la plak..
dh siap tukar yang lain dulu dh..
dah bertahun dah tukar rupanya...
siap dapat kebenaran daripada Hospital lak tue..
betul ke x betul kebenaran yg dia dapat tue x pasti lagi...
tapi,apa2 pun..
mohon pihak yang bertanggunggjawab & berwajib pantau betul2 perkara nie...
jangan sampai salah buat keputusan...
kelak membinasakan institusi kemasyarakatan...
ingatlah bahawa kita umat Islam tidak boleh menukar sedikit pun ciptaan Allah itu...
kerana ianya sudah sempurna...
Nauzubillah...
Subscribe to:
Posts (Atom)




















